بازدید 15512
هفته سرنوشت ساز لیگ هجدهم

گزارش زنده همزمان | پرسپولیس 1 - ماشین سازی 1 / پدیده 1 - سپاهان 1 / نفت آبادان 0 - استقلال 0 / تراکتور 1 - پارس جم 1 | پایان هفته نفسگیر با تساوی همه مدعیان به نفع صدرنشین/ پرسپولیس بازهم تعارف جام را پس زد! / گل مردود استقلال و اخراج مجیدی

هفته ما قبل آخر لیگ برتر هجدهم از ساعت 21:30 امشب در هشت ورزشگاه سراسر ایران برگزار شد اما نه تکلیف قهرمان و سهمیه های آسیایی مشخص شد و نه سقوط کننده دوم به لیگ دسته اول معلوم شد. پرسپولیس که به زحمت از ماشین سازی در آزادی یک امتیاز گرفت بار دیگر با مهربانی رقبا، سورپرایز شد تا با تساوی های سریالی ، حالا برای هت تریک قهرمانی به یک مساوی در جم نیاز داشته باشد.
کد خبر: ۸۹۸۵۱۰
تاریخ انتشار: ۲۱ ارديبهشت ۱۳۹۸ - ۲۱:۲۲ 11 May 2019

پرسپولیس تهران که در ورزشگاه آزادی آمده بود تا پس از پنج بازی بدون برد، ماشین سازی پایین جدولی را ببرد و با تکیه بر نتیجه مشهد جام را بلای سر ببرد، بیش از یک ساعت عذاب کشید تا با پنالتی علیپور نبازد و شانس قهرمانی اش را به هفته پایانی برساند.

به گزارش تابناک ورزشی، شاگردان برانکو امروز هم با لطف همه رقبای بالای جدولی مواجه شدند و در شبی که می توانست بسیار بد تمام شود همچنان اختلاف سه امتیازی را حفظ کرده تا برای هت تریک قهرمانی لیگ به یک تساوی در شهر کوچک جم نیاز داشته باشد. بازیکنان کم رمق و خسته پرسپولیس تشنه گلزنی و رسیدن به قهرمانی بودند اما فرناندو دخسوس سد محکمی مقابل آنها شد و با واکنش‌های تماشایی خود روی شوت‌های محکم، ضربات سر و ارسال از جناحین اجازه نداد بیش از یک بار، آن هم روی یک پنالتی دروازه‌اش باز شود

سپاهان در صورت کسب پیروزی در مشهد با توجه به توقف پرسپولیس می‌توانست به صدر جدول برود، ولی این اتفاق رخ نداد تا همه چیز به بازی آخر و هفته پایانی کشیده شود. در حالی که سپاهان به زحمت و با درخشش فوق تصور پیام نیازمند گلر جوانش موفق شد یک امتیاز از تیم پرانگیزه پدیده در مشهد بگیرد ، استقلال هم اسیر ضعف داوری شد و گل صحیح این تیم در آبادان مردود اعلام شد. هنوز مشخص نیست داور خروج توپ از زمین را گرفته است یا آفساید پوشش دید دروازه بان در هنگام ضربه باقری را که هر دو مورد در تصاویر بسیار ضعیف ارسالی گویا و واضح نیست.  او یک گل روی ضربه پنالتی دریافت کرد ولی بارها و بارها مانع از باز شدن دروازه سپاهان شد تا نه تنها بتوان او را مرد اول بازی که  مرد هفته 29 ام لیگ برتر نامید.

در تبریز تراکتور در روزی که نیاز به برد برای گرفتن سهمیه داشت از پس پارس جنوبی جم بر نیامد تا حالا زنوزی با چند ده میلیارد هزینه حتی به رتبه چهارمی هم به چشم آرزو نگاه کند. در پایین جدول هم سپیدرود دیدار سرنوشت ساز خانگی با نساجی را با شکست سنگین سه بر یک تمام کرد تا دستانش را به علامت تسلیم بالا ببرد اما گل دقایق آخر پیکان به مسجدسلیمان باعث شد تکلیف پاین جدول هم به هفته پایانی بکشد.

گزارش زنده همزمان | پرسپولیس 1 - ماشین سازی 1 / پدیده 1 - سپاهان 1 / نفت آبادان 0 - استقلال 0 / تراکتور 1 - پارس جم 1 | پایان هفته نفسگیر با تساوی همه مدعیان به نفع صدرنشین/ پرسپولیس بازهم تعارف جام را پس زد! / گل مردود استقلال و اخراج مجیدی

گزارش لحظه به لحظه بازی های حساس هفته 29 لیگ برتر

سپیدرود یک - نساجی 3 | ذوب‌آهن 3 - فولاد یک | استقلال خوزستان یک - سایپا 2 | پیکان یک - نفت مسجدسلیمان صفر

 

بازی تهران / دقیقه ۳+۹۰: علیپور فرصت گلزنی خوبی با ضربه سر به وجود آورد، اما در ادامه بودیمیر نتوانست ضربه نهایی را به خوبی بزند تا در نهایت با دفع توپ بازیکنان ماشین‌سازی فرصت گل دوم پرسپولیس هدر برود.

بازی مشهد / دقیقه ۲+۹۰: پیام نیازمند ستاره تیمش در این میدان بوده است و اینبار شوت بازیکن پدیده را با کمک تیرک دروازه برگشت داد تا شاگردان یحیی همچنان در زدن گل تساوی ناکام باشند.

بازی آبادان / دقیقه ۹۰+۱: ضربه پاتوسی روی یک موقعیت ایستگاهی را گردان جمع کرد.

بازی مشهد / دقیقه ۹۰: شوت فنی بازیکنان پدیده از جناح چپ در زاویه مخالف به تیر دروازه سپاهان خورد.

بازی مشهد / دقیقه ۸۰: شوت مهدی خانی از داخل محوطه جریمه با واکنشی دیگر از نیازمند راهی کرنر شد. نیازمند با درخشش فوق تصور بهترین بازیکن تیمش در این نبرد بود.

بازی آبادان / دقیقه ۷۸: شوت پاتوسی از داخل محوطه جریمه به تیرک دروازه نفت آبادان برخورد کرد.

بازی آبادان / دقیقه ۷۲: باز هم استقلال در یک موقعیت مناسب گلزنی قرار گرفت، اما شوت باقری را گردان گرفت.

بازی تهران / دقیقه ۸۰ گل برای پرسپولیس توسط علیپور از پنالتی: بودیمیر درون محوطه جریمه توپ را پشت به دروازه کنترل کرد و در حال برگشت با خطای گرفتن پیراهن مدافع ماشین سازان مواجه شد که داور پنالتی گرفت. پنالتی را علیپور به گل تساوی تبدیل کرد.

بازی تهران / دقیقه ۷۶: پاس زمینی و کوتاه علیپور به بودیمیر با چرخش زیبای این بازیکن همراه شد اما ضربه آخر او را در حالت تک به تک دخسوس مهار کرد.

بازی مشهد / دقیقه ۶۹: سوپر سیو نیازمند که از فاصله یکقدمی ضربه سر شاکری را روی خط برگرداند تا ورزشگاه منفجر شود.

بازی آبادان / دقیقه ۶۵: نفوذ سریع قائدی از جناح راست و پاس رو به عقب او را روح الله باقری با بغل پا به تور دروازه چسباند اما داور حرکت پاتوسی مقابل چشم دروازه بان را تاثیر روی توپ لحاظ کرده و آفساید گرفت.

بازی آبادان / دقیقه ۶۰: باز هم نفوذ استقلالی‌ها از سمت چپ با کات بک خوب پاتوسی همراه شد، اما ضربه مرتضی تبریزی را از روی خط برگرداندند.

بازی تهران / دقیقه ۵۷: شوت سنگین سیامک نعمتی از زاویه بسته خطرناک بود اما راهی به دروازه ماشین سازی پیدا نکرد و با شیرجه دخسوس به اوت رفت.

بازی آبادان / دقیقه ۵۴: سانتر عالی پاتوسی به پژمان منتظری رسید، اما ضربه سر این بازیکن با اختلاف اندکی به بیرون رفت.

بازی مشهد / دقیقه 53 گل برای پدیده توسط قربانی: بازی که با حرارت و سرعت بالایی آغاز شده بود با استارت سریع حسین مهربان به داخل محوطه جریمه با تکل پورقاز مواجه شد، ولی بی دقتی مدافع سپاهان باعث شد فغانی نقطه پنالتی را نشان دهد. امین قاسمی نژاد سپس پشت ضربه پنالتی ایستاد و توپ را برخلاف حرکت نیازمند به سمت چپ او زد.

بازی تهران / دقیقه ۵۲: ضربه سر زیبای نورالهی به گوشه دروازه را دخسوس با شیرجه عالی و کف دستانش برگشت داد و قبل از زدن ریباند توسط ترابی هم تکل مدافعان از مقابل دروازه خالی توپ را دور کرد. 

بازی مشهد / دقیقه ۴۷: شوت سهمگین آقاجان پور در همان ابتدای نیمه را نیازمند با واکنشی عالی به کرنر فرستاد تا سپاهان همچنان در جریان بازی باقی بماند.

پوشش زنده 8 دیدار هفته بیست‌ونهم لیگ برتر/ شکست پرسپولیس، سپاهان و تساوی استقلال

بازی تهران / دقیقه ۴۴: ارسال تماشایی احمد نوراللهی با پای چپ را نعمتی با ضربه سر به چارچوب زد که کنعانی‌زادگان چسبیده به تیر عمودی دروازه به خوبی توپ را مهار و سراسیمه دفع کرد.

بازی مشهد / دقیقه ۴۲: شوت سهمگین مسعود ریگی را نیازمند به سختی راهی کرنر کرد تا سپاهان با فاصله بیشتری بازنده به رختکن نرود.

بازی آبادان / دقیقه ۴۲: پاس کات بک پاتوسی درون محوطه جریمه به غفوری نفوذ کرده رسید، اما ضربه این بازیکن با اختلاف کمی به بیرون رفت.

بازی مشهد / دقیقه ۴۰: طی دو دقیقه سه موقعیت خطرناک روی دروازه دو تیم خلق شد. ابتدا کریمی روی یک پاس بسیار خوب سپاهانی‌ها را صاحب فرصت گل تساوی کرد که ارسال پاس عرضی به ضربه تمام کننده کی روش استنلی نرسید. در بازگشت این پدیده بود که با ضدحمله‌ای سریع به پشت دروازه سپاهان رسید، ولی شوت بازیکنان پدیده دقت کافی نداشت. بلافاصله توپ به زمین پدیده بازگشت و اینبار شوت میلاد محمدی را فراهانی مهار کرد.

بازی تهران / دقیقه ۳۶: شوت ناگهانی سیامک نعمتی از فاصله 25 متری پس از برخورد به بدن مدافع ماشین سازی به تیر دروازه دخسوس برخورد کرد و به زمین برگشت.

بازی مشهد / دقیقه ۳۰: قاسمی نژاد در موقعیتی عالی می‌توانست دروازه سپاهان را برای بار دوم باز کند، اما توپ او از کنار دروازه به بیرون رفت.

بازی تهران / دقیقه ۲۹: شوت زمینی مهدی ترابی از موقعیتی عالی و روی خطای چسبده به محوطه جریمه با اختلاف کمی از کنار تیرک عمودی دروازه ماشین سازی به اوت رفت.

بازی آبادان / دقیقه ۲۷: پاس خوب منشا با پشت پا در محوطه جریمه به قائدی رسید، اما ضربه این بازیکن با اختلاف اندکی به بیرون رفت.

بازی تهران/ دقیقه ۲۴: شوت محکم و فنی مهدی ترابی از پشت محوطه جریمه با کمترین فاصله از روی دروازه ماشین سازی عبور کرد.

بازی تهران / دقیقه ۱۶ گل برای ماشین‌سازی توسط کویتونگو : سیدجلال حسینی روی ارسال بلند و بی خطر از زمین ماشین‌سازی بی دلیل تکل رفت و نتوانست توپ را بزند تا کویتونگو در موقعیت تک به تک با رادوشویچ قرار بگیرد و با هوش بالای خود از جلو آمدن بوژیدار استفاده کرده و توپ را از بالای سر او به گل ماشین‌سازان تبدیل کند.

بازی تهران / دقیقه ۱۷: غیبشاوی در محوطه جریمه صاحب توپ شد، اما ضربه این بازیکن را باز هم حسینی مهار کرد.

بازی آبادان / دقیقه ۱۶: میلاد جهانی بعد از جا گذاشتن منتظری در موقعیت تک به تک با حسینی قرار گرفت، اما حسینی توپ را راهی کرنر کرد.

بازی مشهد / دقیقه ۵ گل برای پدیده توسط قاسمی نژاد از پنالتی: بازی که با حرارت و سرعت بالایی آغاز شده بود با استارت سریع حسین مهربان به داخل محوطه جریمه با تکل پورقاز مواجه شد، ولی بی دقتی مدافع سپاهان باعث شد فغانی نقطه پنالتی را نشان دهد. امین قاسمی نژاد سپس پشت ضربه پنالتی ایستاد و توپ را برخلاف حرکت نیازمند به سمت چپ او زد.

بازی تهران/ دقیقه ۲: پرتاب بلند خطرناک عزیز معبودی از اوت را سید جلال حسینی با ضربه پشت سر زد که در ادامه واکنش خوب رادوشوویچ مانع از ورود توپ به دروازه پرسپولیس شد و تنها یک کرنر برای ماشین‌سازی به دست آمد.

گزارش زنده همزمان | پرسپولیس 1 - ماشین سازی 1 / پدیده 1 - سپاهان 1 / نفت آبادان 0 - استقلال 0 / تراکتور 1 - پارس جم 1 | پایان هفته نفسگیر با تساوی همه مدعیان به نفع صدرنشین/ پرسپولیس بازهم تعارف جام را پس زد! / گل مردود استقلال و اخراج مجیدی

 

لیگ برتر هجدهم فوتبال ایران در شب ماقبل پایانی اش چهار تیم را روی کاغذ صاحب شانس قهرمانی می بیند.

به گزارش تابناک ورزشی، به غیر از چهار تیم پرسپولیس، سپاهان، پدیده و استقلال تهران ، تیم پرستاره و پرهزینه تراکتورسازی تبریز نیز که تا همین چهار هفته قبل بنا بر محاسباتی بخت نخست قهرمانی محسوب می شد حالا برای کسب سهمیه لیگ قهرمانان آسیا تا روز آخر می جنگد.

 

تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
خرید چیلر
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۱
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۴۲
بازی هفته آخر باید مواظب تارتار بود که مثل قطری ها که ۵از ازبک ها خوردند عمل نکند
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۳:۴۰ - ۱۳۹۸/۰۲/۲۱
یه مساوی بده کار تمومه.
ناشناس
| United States of America |
۲۳:۴۱ - ۱۳۹۸/۰۲/۲۱
تارتار و گلمحمدی همه کاری میکنند تا پرسپولیس قهرمان بشه
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۳:۴۵ - ۱۳۹۸/۰۲/۲۱
امسالم ماقهرمان میشیم
سیروان
| Germany |
۰۲:۰۹ - ۱۳۹۸/۰۲/۲۲
باز هم تیم پرسپولیس با لطف داوری از باخت فرار کرد. چر الکی بازی میزارن جامو بدن به پرسپولیس و خلاص! مجیدی راست گفت که فوتبال ناپاک
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۹:۰۷ - ۱۳۹۸/۰۲/۲۲
جامو اول فصل بدن پرسپولیس چرا تیمای دیگه رو الاف میکنند دیشب فغانی پرسپولیسی یه پنالتی برای پدیده گرفت که اصلا پنالتی نبود گل سالم استقلالو نگرفتند
تلاش کنند بازم سوگلی رو قهرمان میکنند جوری هماهنگند که هر چقدر تیما
همه خراب کردند
پاسخ ها
چارک میرزا
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۳:۴۶ - ۱۳۹۸/۰۲/۲۱
خودت چه گلی به سرت زدی؟
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۸:۲۸ - ۱۳۹۸/۰۲/۲۲
به لطف داور و گرفتن پنالتی نادرست بر علیه سپاهان در مقابل پدیده این نوع قهرمانی مبارک شما باد
این که داور گل استقلال برابر نفت را قبول نکرد خیلی مشکوک است
باز هم یه پنالتی الکی برای پرسپولیس که مثلا تو کورس قهرمانی بمانه و جالب یه مشت جماعتی که با اشتیاق این نتایج الکی و متقلبانه را با هیجان دنبال می کنن
پاسخ ها
شایان
| Germany |
۰۲:۱۰ - ۱۳۹۸/۰۲/۲۲
پرسپولیس تیم دولتیه و میبینین که همش دارن براش در میارن بازیا رو.
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۷:۲۵ - ۱۳۹۸/۰۲/۲۲
این داور تا اون صحنه پنالتی انصافا خوب بود ولی ببین دستور از کجاها میرسه که او هم مجبوره پنالتی بگیره در هر صورت این کارها عواقب بسیار وحشتناکی خواهد داشت حد اقل اذربایجانیها بسیار عصبانی هستند
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۸:۲۴ - ۱۳۹۸/۰۲/۲۲
حرف مفت نزن
تصویرکشیدن پیراهن بودیمیر همه جاهست پنالتی هم به گفته کارشناسان کاملا درست بود بالابریدپایین بیایید مابرای سومین بارمتوالی قهرمانیم
اصفهانی حیا کن ؛ استقلالو رها کن
هنوز هم مثل بیست سال پیش وقتی میبینند پرسپولیس از گلزنی عاجزه داور براش پنالتی میگیره
پنالتی که برای پرسپولیس گرفتن اوج ناعدالتی در فوتبال ایران بود
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۴:۲۰ - ۱۳۹۸/۰۲/۲۲
وپنالتی آقای فغانی در دقیقه سه به ضرر سپاهان و به کام پرسپولیس. پنالتی که همه کارشناسان فوتبال حتی سعید مظفری زاده سوپر پرسپولیسی هم اشتباه اعلام کرد
داور پرسپولیس ماشین سازی نباید بازداشت شود؟چرا فقط فروزان دروازبان تراکتور؟
وقتی داور گل 100% سالم استقلال را مردود اعلام میکند ؛ اگر درگیری و تشنج پیش آید ؛ چه
کسی پاسخگوست؟ داوران فوتبال ایران احساس خدایی می کنند و خود را فوق بشر می دانند
پاسخ ها
سیروان
| Germany |
۰۲:۱۱ - ۱۳۹۸/۰۲/۲۲
داور پشتش به فدراسیون گرمه..‌ ده تا پنالتی مفت و الکی برای پرسپولیس گرفتن و هیچی نشد! تیم دولتی پرسپولیس رو میخان مثل دو سال اخیر قهرمان کنن... فوتبال کثیف همینه
اگر داور بازی پرسپولیس و ماشین سازی را را به تساوی نمی کشید ممکن بود جام به اصفهان برود
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۴:۱۸ - ۱۳۹۸/۰۲/۲۲
آقای فغانی چه پنالتی به ضرر سپاهان در دقیقه سه گرفت
اگه سیدجلال درست بازی کرده بود وبقیه بازیکنان پرسپولیس دقت کرده بودند حال نباید اینهمه متلک بار پرسپولیس میشد، برانکو که اعصاب هواداران را خراب کردی
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۶:۰۶ - ۱۳۹۸/۰۲/۲۲
پرسپولیس یعنی همین سیدجلال و برانکو و بقیه بازیکنها و مربی ها و.... یعنی چه که اگر فلانی خراب نمی کرد پرسپولیس ال بود و بل .
پنالتی پدیده صحیح نبود
اگر را با مگر تزویج کردند / از او فرزندی آمد کاشکی نام
خدایی دم پرسپولیس گرم ، طرفدارای کل تیمها رو‌ سه چهار ساله سوزونده، چه‌ بسوز‌ بسوزه ، انشاالله سالیان سال بسوزینو ما حالشو ببریم ، ضمنا آب رو بریز اون جایی که میسوزه ،
بنظر پرسپوليسيها بسيار خسته بودند واگثرا تو زمين راه ميرفتند وخيلى پاسها ى اشتباهداشتند.
بنظر پرسپوليسيها بسيار خسته بودند واگثرا تو زمين راه ميرفتند وخيلى پاسها ى اشتباهداشتند.
خدایی دقت کردین با وجود‌اینکه طرفدارای پرسپولیس از سایر تیما بیشتره ، ولی کمترین کامنتا رو میزارن‌ ، واقعا براتون سوال نشده ؟ بابا لامصبا خب حریف بحساب نمیایین ، اینو بفهمین حتما باید بهتون بگن والله خجالت داره
پنالتی که برای پدیده و علیه سپاهان اعلام شد...
با وجودی که استقلال خودش امتیازات حساسی را از دست داد ولی اگر داورها دو گل سالم استقلال را در بازی نیم فصل اول پدیده و این بازی با صنعت نفت با یک شوی ناجوانمردنه مردود نمیکردند الان استقلال با تفاضل گل قهرمان بود.واقعا قهرمانی پرسپولیس در این فصل آلوده است.
با وجودی که استقلال خودش امتیازات حساسی را از دست داد ولی اگر داورها دو گل سالم استقلال را در بازی نیم فصل اول پدیده و این بازی با صنعت نفت با یک شوی ناجوانمردنه مردود نمیکردند الان استقلال با تفاضل گل قهرمان بود.واقعا قهرمانی پرسپولیس در این فصل آلوده است.
جالب اینه که پروفسور برانکو میگه نمیخواهند بگذارند پرسپولیس قهرمان شود دیگه از این واضح تر که تمام رقباتون رابا ناداوری قلع و قمع کردند
بازی های این فصل که داوری به ضرر سپاهان شد:
سپاهان تراکتورسازی اصفهان
سپاهان صنعت نفت اصفهان
سپاهان پرسپولیس اصفهان
ماشین سازی سپاهان تبریز
استقلال خوزستان سپاهان اهواز
صنعت نفت سپاهان آبادان
تراکتورسازی سپاهان تبریز
پرسپولیس سپاهان تهران
پدیده سپاهان مشهد
البته در بازی هایی هم که بردیم اشتباهات داوری به ضرر سپاهان بود که چون بردیم اسم نمی برم.
بازی سپاهان استقلال در اصفهان هم که با پرتاب نارنجک و گوجه به ضرر سپاهان شد. بازی پرسپولیس سپاهان در تهران هم که با اون وضعیتی که پرسپولیسی ها درآوردند از دست دادیم.
البته خریدهای بد نیم فصل را هم اضافه کنید، محمد ابراهیمی، علی قربانی و بختیار رحمانی.
امروز هم باید محسن مسلمان را به بازی می آورد نه ابراهیمی که بار تاکتیکی تیم را بالا می‌برد. ضمن اینکه آقای افغانی با پنالتی اشتباهی که در دقیقه سه به ضرر سپاهان گرفت کلا تیم را در نیمه اول تو شوک فرو برد و خاطره بازی پرسپولیس سپاهان در اصفهان را برای بازیکنان زنده کرد به خصوص برای کی روش استنلی. امروز واقعا این مسائل و بازی عالی پدیده را که بررسی کنیم با خوش شانسی مساوی کردیم. هفته آخر لیگ را میسپاریم به خدا و تلاش بازیکنان سپاهان، لیگ هشتم و قهرمان شدن استقلال و باخت ذوب‌آهن در اهواز به فولاد و از دست دادن قهرمانی ذوب‌آهن را همه به یاد داریم. فقط خدا خودش اگر بخواهد عزت می دهد.
اما با این وجود یادمان هست که فصل قبل در استرس سقوط بودیم ولی این فصل در استرس قهرمانی هستیم. پس در مجموع کارنامه امسال آقای قلعه نوعی خوب بوده،و ناشکری است اگر اعتراض به آقای قلعه نوعی شود.
یکی یا دو تا بازیکن ماشین سازی در جناح متمایل به راست ماشین سازی کاملا مشکوک بازی می کردند . مربیان و مدیران ماشین سازی و کمیته اخلاق و فدراسیون باید بررسی کنند ...
تا 1400 قهرمانيد . سناريو نوشته شده .نامردا
چقدر اشکار میخواهند پرسپولیس قهرمان کنند . پنالتی پدیده اصلا پنالتی نبود چون مدافع سپاهان اول توپ را زده بود .گل سالم استقلال را هم مردود اعلام کردن و وقتی دیدن پرسپولیس توان گل زدن نداره یه پنالتی الکی واسشون گرفتند با اینکه مدافع ماشین سازی پیراهن مهاجم پرسپولیس را کشید ولی مهاجم پرسپولیس با زرنگی خود را سرنگون کرد چون مدافع ماشین سازی نیروی چندانی وارد نکرد که منجر به افتادن مهاجم شود
یک پنالتی در بازی با ماشین سازی به نفع پرسپولیس
یک پنالتی در چند دقیقه اول بازی پدیده و سپاهان به نفع پرسپولیس
گل مردود در بازی استقلال و نفت آبادان به نفع پرسپولیس
کل گزارشگران تلوزیون به نفع پرسپولیس چون اشتباه داوری در صوت زدن به نفع پرسپولیس را باز نمایش نمی داد
اگر این پنالتی نادرست که بر علیه سپاهان گرفته شد را بر علیه پرسپولیس گرفته بود حالا تلوزیون و روزنامه ها چه می کردند این همه کمک به یک تیم برای قهرمان ساختن آن
یه پنالتی اشتباهدبرضد سپاهان گرفتند
طبق معمول همه دست در دست هم پرسپولیس را از باخت خانگی رهانیدند ، تا مبادا اسم شکست آنهم از سوی یک تیم شهرستانی ، روی عزیز دردانهء تهرانی بماند .
برچسب منتخب
# اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # حماس # توماج صالحی # خیزش دانشجویان ضد صهیونیست